לפיד על הסכם השלום עם סעודיה: "מסוכן לביטחון"

אבי יעקב 2 Comment on לפיד על הסכם השלום עם סעודיה: "מסוכן לביטחון"

ההתנגדות של ראש האופוזיציה לפיד להסכם עם סעודיה ולדרישות בעניין הגרעין: "ההסכם כפי שהוא כרגע מסכן את ביטחון ישראל". הליכוד בתגובה: "מי שמסר לחיזבאללה מאגרי גז ישראליים בחינם, שלא יטיף"

לפיד נואם במחאה צילום: Arie Leib Abrams/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפגישה שהתקיימה הבוקר עם משלחת של חברי קונגרס דמוקרטים שנמצאת בישראל, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, אמר את הדברים הבאים בהקשר להסכם המתגבש מול סעודיה: "אני אתנגד לכל הסכם הכולל העשרת אורניום בסעודיה. ההסכם כפי שהוא כרגע מסכן את ביטחון ישראל והאזור. אסור לתת לסעודיה את כל מעגל העשרת האורניום".

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי לפיד: "ראש הממשלה בנימין נתניהו הביא 4 הסכמי שלום היסטוריים שרק חיזקו את ביטחונה ומעמדה של מדינת ישראל – וכך ימשיך לעשות. מוטב שלפיד, שמסר לחיזבאללה מאגרי גז ישראליים בחינם, לא יטיף לראש הממשלה נתניהו שימשיך לשמור על הביטחון והאינטרסים החיוניים של ישראל בכל הסדר שלום".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין לו בעיה להחריב את המדינה, העיקר לדמיין שיהיה פעם ראש ממשלה

  2. 1

    תכלס הוא צודק שימו לב לתשובה המתחמקת של הליכוד (ביבי כמו ביבי) שלפיד מסר מאגרי גז וכו נכון שמה שלפיד עשה היה הסכם כניעה מביש אבל מה זה עוזר לי שבעבור שלום עם סעודיה הולכים להסכים להעשרת הורניום בסעודיה שזה הרבה יותר מסכן את הביטחון ממסירת גז לחיזבאלה לסיכום זה נבילה וזה טריפה